تگ انتخاب شده وجود ندارد
 

نام ونام خانوادگی:دکتر زهرا صفایی پور

مدرک ورشته تحصیلی:فوق دکترا ( بیومکانیک و آنالیز حرکت انسان) از دانشگاه ایالتی جورجیا، ایالات متحده ، 1396

  دکترای تخصصی مهندسی پزشکی-بیومکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی-علوم و تحقیقات تهران،1391

سمت :مدیر دفتر توسعه تجارت(مدیر دفتر تبادل فناوری ودفتر ارتباط با صنعت وجامعه)

پیش نویس آیین نامه توسعه تجارت(ادغام تبادل فناوری وارتباط با صنعت وجامعه)

 

 

 

 

 

نام ونام خانوادگی:مهندس رضا اسکویی زاده

مدرک ورشته تحصیلی:کارشناسی ارشد ارگونومی

سمت :مدیر دفتر تبادل فناوری 

هدف:

نیاز روز افزون صنایع و موسسات دولتی و خصوصی به توانمنديهاي دانشگاه در حیطه های آموزش، تحقیقات، و بویژه فناوری، همچنین نقش دانشگاه در توسعه اجتماعی- اقتصادي جامعه و ضرورت اجرائی نمودن دانش و یافته هاي جدید ، استفاده بهینه از امکانات دانشگاه و انتقال تجربه از سطح اجرا به دانشگاه همواره متضمن یک ارتباط منطقی و پایدار میان صنعت و دانشگاه است.

هدف حاضر قانونمند کردن و تسهیل ارتباط دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با صنایع، سازمان ها، و مجموعه های تولیدی ذی ربط در حوزۀ فناوری توانبخشی در سطح ملی و بین المللی می باشد.

شماره تماس کارشناس  دفتر :71732828

آدرس ایمیل:htdm.uswr@gmail.com

آدرس:ولنجک،یلوار دانشجو،کوی کودکیار،دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی،ساختمان فارابی،طبقه دوم ،دفتر فناوری سلامت

 



 

 

 

 

نام ونام خانوادگی:مجید امیر فخریان

مدرک ورشته تحصیلی :دکترای تخصصی فیزیک

سمت :مدیر  دفتر ارتباط با صنعت  وجامعه 

 

معرفی دفتر:

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سال 1371 با گروه آموزشی مددکاری اجتماعی در راستای تربیت نیروی انسانی در حوزه های رفاه اجتماعی و سلامت روان تاسیس گردید و امروزه قطب علمی در تمامی حوزه های مرتبط می باشد. از این رو بنابر رسالت دانشگاه واحد ارتباط با صنعت و جامعه به صورت مستقل آغاز به کار نمود.   و به‌دنبال آن موضوعاتي چون تدوين آيين‌نامه‌ها، تأسيس مراكز تحقيقاتي و راه‌اندازي كميته‌هاي تخصصي تشكيل و در دستور كار قرار گرفت.

     «دفتر ارتباط با صنعت و جامعه» كار خود را به‌عنوان يك دفتر مستقل و زیر نظر مدیریت فن آوری و سلامت دانشگاه آغاز نمود و بر اموري چون بازنگري آيين‌نامه‌ها و تدوين آيين‌نامه‌هاي جديد، برگزاري جلسات تخصصي با صاحبان صنايع و مديران سازمان‌ها و نهادها، انعقاد قرارداد طرح‌هاي پژوهشي برون‌دانشگاهي و  تشكيل شوراي ارتباط با صنعت و جامعه متمرکز گردید.

    از زمان ایجاد تاسیس مرکز رشد دانشگاه در سال 1391 رسالتهای جدید نیز همچون ساماندهی ایده ها و طرحها و کمک به واحد های رشد و فن آور مستقر در مرکز برای توانمند سازی آنها با همکاری و مشارکت رئیس مرکز رشد ، هماهنگی مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان، ارتباط با صنعت و تجاری سازی و ثبت اختراعات و ابداعات و ... بر عهده این دفتر گمارده شد.

  مسئوليت‌هاي دفتر:

  • ايجاد ارتباط دوطرفه و مستمر بين دانشگاه با صنايع و سازمان‌ها در قالب ايجاد كارگروه‌هاي تخصصي
  • معرفي نماينده جهت شركت فعال در كميته‌هاي پژوهش و كارگروه‌هاي تحقيقاتي صنايع و سازمان‌ها
  • دريافت اولويت‌هاي تحقيقاتي از صنايع و سازمان‌ها و اطلاع‌رساني به پژوهشگران دانشگاه
  •  ارسال پيشنهاديه طرح‌هاي پژوهشي به صنايع و سازمان‌ها
  •  انعقاد قرارداد اجراي طرح‌هاي پژوهشي كاربردي با صنايع و سازمان‌ها و نظارت بر قرارداد
  •  انعقاد تفاهم‌نامه همكاري با صنايع و سازمان‌ها به‌منظور گسترش روابط دانشگاه با صنعت و جامعه
  •   تاسيس و نظارت بر عملكرد واحدهاي پژوهشي دانشگاه (در قالب گروه پژوهشي، مركز پژوهشي و پژوهشكده) 
  • اعزام دانشجويان جهت بازديد از سازمان‌ها و صنايع و نيز گذراندن دوره‌هاي كارآموزي

 ساختار دفتر:

  •  امور انعقاد قرارداد، نظارت و كنترل پروژه طرح‌هاي برون‌دانشگاهي
  • امور پيشنهاد ‌ها، تفاهم‌نامه‌ها و اولويت‌هاي پژوهشي امور واحدهاي پژوهشي
  • امور كارآموزي و معرفي به صنايع و سازمان‌ها
  • امور كارگروه‌هاي مرتبط با صنايع و سازمان‌ها

 

"مراحل ثبت شرکت در اداره کل تجهیزات پزشکی"

1-ابتدا در سامانه  ttac.ir  باید شرکت خود راثبت ومدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید.

2-در همین سامانه بایستی مسئول فنی را معرفی ومدارک را بارگذاری نمایید.(تنها شرکتهای دانش بنیان که مدیر عامل از اعضای هیات علمی باشند می توانند خودبه عنوان مسئول فنی معرفی شوند).

3-پس از دریافت شناسه به درگاه  imed.ir  بخش سامانه های اداره کل تجیزات رفته ونسبت به ثبت نام وارد کنندگان وتولید کنندگان ثبت شرکت را انجام می دهیم ،در این حالت بایستی اصل کلیه مدارک را که د ردرگاهها بارگذاری کرده ایم را به اداره کل تجهیزات تسلیم نماییم.

4-مسئول فنی که پس از استعلام مورد تایید سازمان غذاودارو قرارگرفتند من بعد کلیه کارها ومکاتبات را انجام خواهند داد .د رواقع اداره کل ایشان را می شناسد.

5-به مسئول فنی معرفی شده آموزشهای لازم برای مراحل مختلف داده شده از ایشان امتحان گرفته می شود.

صندوق ها ونهادهای حامی پژوهش

اولویتهای پژوهشی:

1-سامانه اولویتهای پژوهشی کشور

2-سامانه عرضه وتقاضای پژوهش

فایل pdf بررسی حوزه تسلط وعلاقمندی گروههای آموزشی دانشگاه جهت فعالیتهای پژوهشی، فن آورانه وحل مسئله

شماره تماس کارشناس دفتر :71732828

آدرس ایمیل:htdm.uswr@gmail.com

آدرس:ولنجک،یلوار دانشجو،کوی کودکیار،دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی،ساختمان فارابی،طبقه دوم ،دفتر فناوری سلامت

 

دانشگاه علوم بهزیستی و ...معاونت آموزشیمعاونت تحقیقات و فناوریمعاونت توسعه مدیریت و منابعمعاونت درمان و توانبخشیمعاونت فرهنگی و دانشجوییکتابخانه

Copyright © 2009 U.S.W.R - All rights reserved .University of Social Welfare and Rehabilitation Sciences