معرفی دفتر:
دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی در سال 1371 با گروه آموزشی مددکاری اجتماعی در راستای تربیت نیروی انسانی در حوزه های رفاه اجتماعی و سلامت روان تاسیس گردید و امروزه قطب علمی در تمامی حوزه های مرتبط می باشد. از این رو بنابر رسالت دانشگاه واحد ارتباط با صنعت و جامعه به صورت مستقل آغاز به کار نمود. و بهدنبال آن موضوعاتی چون تدوین آییننامهها، تأسیس مراکز تحقیقاتی و راهاندازی کمیتههای تخصصی تشکیل و در دستور کار قرار گرفت.
«دفتر ارتباط با صنعت و جامعه» کار خود را بهعنوان یک دفتر مستقل و زیر نظر مدیریت فن آوری و سلامت دانشگاه آغاز نمود و بر اموری چون بازنگری آییننامهها و تدوین آییننامههای جدید، برگزاری جلسات تخصصی با صاحبان صنایع و مدیران سازمانها و نهادها، انعقاد قرارداد طرحهای پژوهشی بروندانشگاهی و تشکیل شورای ارتباط با صنعت و جامعه متمرکز گردید.
از زمان ایجاد تاسیس مرکز رشد دانشگاه در سال 1391 رسالتهای جدید نیز همچون ساماندهی ایده ها و طرحها و کمک به واحد های رشد و فن آور مستقر در مرکز برای توانمند سازی آنها با همکاری و مشارکت رئیس مرکز رشد ، هماهنگی مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان، ارتباط با صنعت و تجاری سازی و ثبت اختراعات و ابداعات و ... بر عهده این دفتر گمارده شد.
آدرس ایمیل:mreti@uswr.ac.ir
مسئولیتهای دفتر:
- ایجاد ارتباط دوطرفه و مستمر بین دانشگاه با صنایع و سازمانها در قالب ایجاد کارگروههای تخصصی
- معرفی نماینده جهت شرکت فعال در کمیتههای پژوهش و کارگروههای تحقیقاتی صنایع و سازمانها
- دریافت اولویتهای تحقیقاتی از صنایع و سازمانها و اطلاعرسانی به پژوهشگران دانشگاه
- ارسال پیشنهادیه طرحهای پژوهشی به صنایع و سازمانها
- انعقاد قرارداد اجرای طرحهای پژوهشی کاربردی با صنایع و سازمانها و نظارت بر قرارداد
- انعقاد تفاهمنامه همکاری با صنایع و سازمانها بهمنظور گسترش روابط دانشگاه با صنعت و جامعه
- تاسیس و نظارت بر عملکرد واحدهای پژوهشی دانشگاه (در قالب گروه پژوهشی، مرکز پژوهشی و پژوهشکده)
- اعزام دانشجویان جهت بازدید از سازمانها و صنایع و نیز گذراندن دورههای کارآموزی
ساختار دفتر:
- امور انعقاد قرارداد، نظارت و کنترل پروژه طرحهای بروندانشگاهی
- امور پیشنهاد ها، تفاهمنامهها و اولویتهای پژوهشی امور واحدهای پژوهشی
- امور کارآموزی و معرفی به صنایع و سازمانها
- امور کارگروههای مرتبط با صنایع و سازمانها
"مراحل ثبت شرکت در اداره کل تجهیزات پزشکی"
1-ابتدا در سامانه ttac.ir باید شرکت خود راثبت ومدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید.
2-در همین سامانه بایستی مسئول فنی را معرفی ومدارک را بارگذاری نمایید.(تنها شرکتهای دانش بنیان که مدیر عامل از اعضای هیات علمی باشند می توانند خودبه عنوان مسئول فنی معرفی شوند).
3-پس از دریافت شناسه به درگاه imed.ir بخش سامانه های اداره کل تجیزات رفته ونسبت به ثبت نام وارد کنندگان وتولید کنندگان ثبت شرکت را انجام می دهیم ،در این حالت بایستی اصل کلیه مدارک را که د ردرگاهها بارگذاری کرده ایم را به اداره کل تجهیزات تسلیم نماییم.
4-مسئول فنی که پس از استعلام مورد تایید سازمان غذاودارو قرارگرفتند من بعد کلیه کارها ومکاتبات را انجام خواهند داد .د رواقع اداره کل ایشان را می شناسد.
5-به مسئول فنی معرفی شده آموزشهای لازم برای مراحل مختلف داده شده از ایشان امتحان گرفته می شود.
پیش نویس آیین نامه ارتباط با صنعت وجامعه
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: